سبد خرید شما

نام کالا قیمت تعداد حذف


آموزش زومبا

 
قيمت 50000ریال


آموزش زومبا
آموزش زومبا

آموزش ورزش و رقص زومبا سطح مبتدی تا پیشرفته



آموزش گام به گام رقص زومبا

فروش آموزش ورزش زومبا

کاهش قطعی و تدریجی وزن و کوچک کردن شکم

در قالب 7 دی وی دی بصورت اورجینال  

با مقدمه کوتاه در مورد معضل چاقی و کاهش وزن به سراغ ورزش مهیج و شاد زومبا خواهیم رفت:

علاوه بر اینکه چاقی بر روی کیفیت زندگی افراد نیز اثر زیادی دارد و افراد را با مشکلات روحی و جسمی فراورانی رو برومیسازد مشکلاتی نظیر افسردگی، نا امیدی، دورماندن از اجتماع و حتی دچار تبعیض شدن،مشکلات شغلی،مشکلات زیبایی و روحی، خجالت کشیدن، مشکلات جنسی، بیماری ها و مشکلات عروقی ، ناتوانی و....
،درمان چاقی با قرص‌ها و داروهای لاغری درمان قطعی و دائمی نیست و حتی مصرف قوی‌ترین این داروها حداكثر 5 تا 10 كیلوگرم از وزن افراد چاق را در طول یك سال آن هم در کنار ورزش كاهش می‌دهد.

آموزش تصویری رقص زومبا

 در علم شیمی بحثی با عنوان برگشت پذیر و برگشت ناپذیر وجود دارد برگشت پذیری یک فعل یا انفعالی است که به تدریج بین مواد واکنش دهنده انجام میپذیرد و یک محصول پایدار و مناسب و ماندگار بدست میآید ولی برگشت ناپذیر یک فعل و انفعالی است که بطور ناگهانی بین مواد واکنش دهنده  انجام میپذیرد و یک محصول ناپایدار و غیر مفیدی و غیر قابل ماندگار بدست آید این بحث شیمی مصداق این است که اگر شما میخواهید لاغر شوید به تدریج و با برنامه وحوصله لاغر شوید تا ماندگار باشد ولی اگر بخواهید با روشهای غیر اصولی وزن خود را کم کنید و به اصطلاح ناگهانی و در مدت کوتاه وزن کم کنید به نتیجه نخواهید رسید و بدنتان مطمئنا با شوکی که به آن وارد میشود سازگار نخواهد بود و باعث میشود شما هیچگوه نتیجه ای از درمانهای غیر علمی و غیر اصولی نگیریدو شاید حتی آسیبی به بدنتان وارد نمایید که هرگزقابل برگشت نباشد بنابراین برای نمونه فرد باید متحمل هزینه‌های گزاف خرید داروهای کاهش وزن و چربی سوز شود و مخارج زیادی را بابت مصرف آن‌ها پرداخت نمایدو دچار مشكلات زیادی شوند كه دیگر قابل حل نباشد.تغییر شیوه زندگی به سمت تحرك بیشتر و مصرف غذاهای سالم‌ترو نحوه صحیح گرفتن رژیم غذایی و انجام حركات ورزشی مناسب تنها راه حل مبارزه با مشكل چاقی است. در خصوص افرادی كه دارای نمایه توده بدن ( BMI) بالایی بوده و مبتلا به چاقی مفرط هستند درمان‌های دارویی حتی به شكل موقت نیز پاسخگوی این افراد نبوده ضمن آن كه رژیم‌های غذایی نیز در این افراد تأثیر كمی به دنبال دارد.

خرید اینترنتی رقص زومبا

ورزش زومبا (رقص زومبا)

اما 
ورزش زومبا علاوه بر این که آرام بخش بدون مسکن است و ایجاد روحیه و نشاط میکند فواید بسیار ارزشمند دیگری نیز به شما هدیه میکند که در زیر به اختصار به آن ها اشاره میشود :

  •  اکسیژن‌گیری بیشتر
  •  قوی شدن قلب
  • تولد رگهای بیشتر در بدن
  • از بین بردن دردهای عضلانی
  • کاهش تدریجی وزن و تناسب اندام
  • سلامتی روحی و روانی

آموزش رقص زومبا

زومبا چیست؟

یکی از سبـکهای تنـاسب اندام به همـراه شـادی و نشاط حاصـله از آن ورزش زیبا و ریتمیک زومـبا ( سـومبا ) می باشد . ورزش ریتمـــیک زومبا ( سومبا ) برگرفته از انواع حرکتــهای مــوزون کشور آفریقا و آمریکای لاتین می باشد . از تلفیق چهـار سبک ریتم های میرنگه، رگی تون،سالسا، کالیبسو و کومبیا حرکت موزون و ورزش ریتمیــک زومبا ( سومبا ) پدید می آید . در این ورزش حرکتها و تکنیک ها کاملا حســـاب شده است و تآثیر و توجه مستقیمی بــرروی اندامـــهای مختلف ( دست، پا، بازو، ران و ستون فقرات ) شده است . تمامی ماهیچه های حــرکتی ساق پا، رانـها و بازوها و حتـی وریدهای شکمی تحت تآثیر این ورزش وریتـم آن قرار گرفته و از افزایش چربی دراطراف این قسمتها جلوگیری می کند . حرکات و تکنیــک های حرکتی موجب کشــش ماهیچــــه ای شده و شــکل و فرم زیبا و جوانی را با توجـه به اسـکلت و استخوان بندی افراد موجب می گردد . این ورزش که کامـــلا هـــــوازی می باشد، تمـــرکز بر روی تنفس و توجه بر روی انجام انــــــواع تکنیــــــک های حرکتــی را بــــــالا برده و موجــب کــــــاهش وزن در هـــر سنــی و زیبــایی انـــدام یا هر نـــــوع استخــــوان بندی می گردد در طول مدت انجام این حرکات، فشار خون بالانس بوده وهیچ فشاری بر روی مفاصل ومناطق حسـاس مثل زانوها، آرنجها، مچ دست و پا وارد نمی شود . این حرکـــات با ریلکســـی کامــل و نشاط سرشار حاصل از دم و بازدم مناســــب و فرصـــت کافی برای انجام درست حرکات، موجب چربی سوزی آهسته ولی مستمر گشته و تبدیـل انرژی به جای از دست دادن آن را حاصل می گردد .ناگفته نماند که انجام درست حرکــات و فراگیـــری پایه ای و اساسی این سبک، هنــرجو را قــادر مــی سازد که با انــواع سبــکها و ریتمها ارتباط نزدیــک برقرار کرده ضــمن شناخت اندامهای خود، براحـتی هر نوع سبــک دیگری را با اعتماد به نفس کامل انــجام دهد .

آموزش ورزش زومبا سطح مبتدی تا پیشرفته

امروزه زومبا یکی از داغترین روشها برای از دست دادن وزن است.ترکیب خاص این ورزش از حرکات هوازی و مراحل رقص با گام های سریع و آسان بسیارسرگرم کننده است. زومبا  بسیار چالش برانگیز است و می تواند به شما در از دست دادن وزن اضافه  بسیار کمک کند و همچنین تن و ماهیچه ها را سفت میکند یکی از دلایل موفقیت زومبا این است که یک برنامه کاهش وزن است، زیرا بسیار سرگرم کننده است . هنگامی که به کلاس ایروبیک می روید ، ممکن است مراحل خسته کننده ای را دنبال کنید . بسیاری از مردم کلاس های ایروبیک خود را تنها پس از چند هفته ترک میکنند زیرا خیلی کسل کننده است . با زومبا ، شما در حال ترکیب حرکت رقص با حرکات ایروبیک و ریتم رقص را نگه می دارید استفاده از موسیقی از جمله رومبا ، سالسا، تانگو ، و… همراه است . یکی دیگر از دلایل موفقیتش اینست با سرعت زومبا شما می توانید در هر نقطه از 300 تا 600 کالری در یک کلاس یک ساعته بسوزانید. این سوزاندن کالری ، به وزن بدن بستگی دارد. هر چقدرسنگین تر باشید ، باید بیشتر تمرین کنید .کسی که بسیار سنگین است ممکن است در یک کلاس زومبا کالری بیشتری نسبت به کسی که سبکتراست بسوزاند در حالیکه ، همان تلاش را میکند. سوزاندن کالری همچنین بستگی به تلاش های شما دارد . در کلاس زومبا شما فعال تر هستید و بیشتر حرکت می کنید ، هرچه بیشتر حرکت کنید کالری بیشتری خواهید سوزاند . زومبا به تقویت عضلات نیز کمک می کند. هنگامی که حرکات رقص یا حرکت هوازی انجام می دهید ، ماهیچه های شما لاغر می شود و شل نمی شود . بسیاری از کسانی که به طور منظم رقص میکنند ورزش زومبا برای انها بسیار راحت تر است . در کلاس زومبا باید بطور مرتب شرکت کنید اگر رقصنده خوبی نباشید کلاس زومبا برایتان دشوار خواهد بود . مراحل تدریس به آرامی است و لی باید سرعت بیشتری در این کار داشته باشید . . اگر علاقه مند به شرکت در یک کلاس بزرگ هستید این ورزش بسیار سرگرم کننده تر خواهد بود.

خرید رقص زومبا

آموزش ورزش یا رقص زومبا:

مجموعه ای که در این مطلب برای شما عزیزان آماده نموده ایم آموزش کامل و گام به گام ورزش و رقص زومبا میباشد تا کسانی که میخواهند رقص زومبا را یاد بگیرند و یا افرادی که دوست دارند بدنی زیبا و خوش اندام داشته باشند و چربی های اضافی شکم را آب نمایند از این مجموعه استفاده نمایند این مجموعه در قالب 7 دی وی دی برای شما آماده شده است که میتوانید در همین پست آن را تهیه نمایید و از آن لذت ببرید در انتها نیز چن نکته را خدمت شما عرض می نماییم:


  • مدت زمانیکه برای انجام تمرینات اختصاص می‌دهید بستگی به وقت، انرژی، هدف و شرایط فیزیکی شما داردپس در انجام رقص زومبا زیاده روی نکنید و براساس توانایی خود به این ورزش مفرح و شادی آور بپردازید.
  • این نکته را به خاطر داشته باشید که هدف شما از نرمش زومبا رسیدن به یک تعادل و بالانس جسمانی و بالا بردن درصد سلامتی روحیتان است پس فراموش نکنید که تنها راه تاثیرگذار و موثر در این امر انجام مرتب و همیشگی تمرینات است.
  • سعی کنید از ورزش زومبا لذت ببرید و تمریناتش را آسان بگیرید تا در طول مدت زمان مشخص تاثیراتش را ببینید. از آنجا که عمده تمرینات زومبا روی تکرار حرکات تاکید دارد به همین جهت نیاز به تمرکز کامل ندارد اما خواندن و گوش کردن به موزیکها و نوارهای آموزشی ایده جالبی برای یادگیری بهتر تمرینات است.


فوائد رقص زومبا

روش خرید: برای خرید آموزش نرمش زومبا - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


5000 تومان





محصولات

 

50000 ریال


مستند ببر و گوریل در یک DVD با کیفیت عالی قابل اجرا در تمام DVD پلیرهای خانگیبا زیرنویس فارسی

20000 ریال


مستند گربه سانان بزرگ با کیفیت عالی قابل اجرا در تمام DVD پلیرهای خانگی در 2 DVD

40000 ریال





لینک های مرتبط و مقالات علمی